7 septembrie 2013

10 scuze ciudate pentru a intarzia si lipsi de la scoala

Puteti gasi o lista cu scuze "ciudate" pe care unii dintre colegii mei le folosesc cand intarzie la liceu :))

1. Mi-a murit hamsterul. A trebuit sa planific funeraliile.
2. Mi-am pierdut rucsacul. Apoi mi-am pierdut pachetelul. Iar mai incolo m-am pierdut de tot. 
3. Alarma ceasului meu a adormit si ea. Nu am vrut sa o trezesc.
4. Am fost rapit de extraterestrii. Dupa ce am fost transportat la nava-mama, omuletii verzi nu au vrut sa imi fure creieru, insa m-au obligat sa ma duc acasa.
5. Fratele meu mai mic m-a lovit cu periuta de dinti. Pana sa ma trezesc, am pierdut autobuzul. Sunt inca un pic ametit. Pot sa nu imi mai fac tema pentru maine?
6. Nu am intarziat. Toata lumea a venit prea devreme.
7. Eram pe punctul de a pleca cand m-a muscat catelul. A trebuit sa stau sa imi revin.
8. NU am venit la scoala ieri pentru ca simteam ca o sa mi se faca rau. Din fericire, nu mi s-a facut.
9. Am intarziat pentru ca a sunat clopotelul inainte sa ajung acolo.
10. Profesorul: De ce nu ti-ai facut tema?
Elevul: Cainele meu mi-a mancat… biroul pe care era tema
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu