17 septembrie 2013

De ce nu fac bani din blog ?

Am observat aceasta intrebare pe multe blog-uri la comentarii , pe forumuri si pe intreg Google. Dar care are putea fi raspunsul  ? Pai dupa mine , explicatia ar fi aceasta:

1. Daca cauti ceva pe net si intrii pe 10 blog-uri diferite , 8 din 10 au acelas articol . Nu zic ca eu nu am la unele sectiuni articole sau paragrafe de pe site-uri mari gen ProTv , CanCan , Sport.ro etc.. pentru ca as fi un mare mincinos , dar macar eu pastrez sursa si pe blog-ul meu 55 % din articole sunt originale . Nu ai cum sa faci bani din ceva furat, de exemplu eu puneam adsense, dar cum nu am 100% articole originale nu mai incerc, chiar daca incerc voi avea contul adsense activ 2 sau 3 zile si ma voi alege cu contul dezactivat . In primul rand Google indexeaza articolele foarte bine , nu e chiar un robotel tampit pe care cred unii ca il pot pacali . Asa ca , din prima daca copii un articol esti sub cel original . 0 lei Castig deci ! 

La inceput trebuie sa te gandesti despre ce scrii , pentru ca , daca esti pasionat de masini , trebuie sa fii foarte bun sa poti intrece autoblog si lista poate continua . Ce vreau eu sa subliniez este ca , pentru a face bani din blog trebuie sa iti alegi si o nisa potrivita in care sa scri 100% original, fara sa copii macar 1% de pe net..., fie ca iti alegi sa scri despre masini, jocuri, filme si asa mai departe, nu conteaza asta, tot ce conteaza este sa fi original.

2.Blog-urile nu au un aspect placut. Am vazut unele blog-uri care aveau anunturi de la Google intr-o parte , altele in partea cealalta , HAOTIC . Vizitatorii nu vin pe blog-ul tau sa iti dea click pe reclama . Vin pentru ca au dat o cautare si le-a sarit in ochi adresa ta . Vin sa se intereseze de ceva. Daca reclamele nu sunt aranjate bine sau chiar ii vor incurca pe vizitatori voi parasi site-ul direct , nici click-uri nu vor fi.

3. Trafic 
Vizitatorii nu vin din cer , iar Google nu iti pune site-ul pe prima pagina ca te cheama pe tine Gigel si vrei sa faci bani.

4.Ai continut , ai un aspect placut si ai trafic ? Pai cum partea cea mai usoara ! Iti alegi o modalitate de monetizare , cea mai sigura fiind Google Adsense , pe care in viitor o voi folosi si eu, si ca sa castigi ceva centi si in viitori dolari sau chiar sute de dolari apuca-te si scrie totul original si vor veni si vizitatorii si banii. Atat am avut de spus in primul meu articol original, va multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu