11 septembrie 2013

Prietenia se invata in copilarie!

Salut! Scuze pentru inactivitate dar am fost prins cu pregatirile pentru inceperea scolii.
Astazi m-am confruntat cu o dilema uriasa legata de ,,prietenii adevarati,,.
Astazi pot zice ca m-am confruntat cu un moment in care am vazut ce prieteni am langa mine. Desigur totul s-a terminat cu bine, insa povestea are parti frumoase:))
Daca ar fi posibil ca prietenii sa nu se certe nici-o-data ar fi extraordinar....insa se pare ca sunt persoane si persoane.
Totusi daca te certi cu prietenii din lucruri marunte...cand o sa fie ceva mult mai greu oare o sa va dati seama ca trebuie sa va sustineti oare chiar o veti face?
Eu la prietenii mei actuli pot zice ca in situatia de mai sus ma pot baza pe momentele grele...desigur ca si invers.
Eu zic sa ai incredere in prieteni pana intr-un punct, poate ai ghinionul sa ai un ,,prieten,, fals...care sta in preajma ta pentru un anumit interes.
Sper ca ti-a placut articolul meu:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu